niedziela, 31 maja 2015

Sprawozdanie

Cześć moi mili!
Jakiś czas temu pisałam, że zakwalifikowałam się do kampanii streetcom - Perlux!

Zaczęłam testowanie i mogę się z wami podzielić moją opinią.
Już wcześniej używałam kapsułek piorących ale nigdy dotąd nie zdarzyły mi się takie, które w zawartości miały proszek. Bardzo lubię dostawać coś do testowania więc od razu zabrałam się za pranie. :)
 Ogólnie rzecz ujmując jestem bardzo zadowolona z pereł piorących Perluxa! Perła dobrze się rozpuszcza nawet w niskiej temperaturze. 
Do prania użyłam pereł do koloru. Byłam bardzo zdziwiona a zarazem zachwycona, że robocze spodnie mojego męża tak świetnie się doprały! A do tego jaki zapach!




Ogólnie rzecz biorąc wygodne jest też to, że nie trzeba się zastanawiać ile proszku wsypać tylko wkłada się jedną kapsułkę i to całkowicie wystarcza. Myślę że jedną z ważnych rzeczy jest też to że chronią przed kamieniem oraz mają dodatek odplamiacza. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz