niedziela, 21 lutego 2016

Monte

No to zaczynamy testowanie!
Oto mój zakup
Taak robi wrażenie! :) Oto mój zestaw startowy. Udało mi się zakupić (niestety) tylko cztery warianty Monte z dodatkami a jet ich aż osiem.
Mi udało się próbować:

Zott MONTE Waffl e Sticks – Wyjątkowy duet: Kruche wafelki pokryte delikatną czekoladą w połączeniu z pysznym mlecznym kremem Monte to niezwykle pyszna kompozycja i idealny deser..

Zott MONTE Choco Flakes –Połączenie chrupiących płatków pokrytych czekoladą z pysznym czekoladowo-orzechowym mlecznym kremem zapewnia niepowtarzalne doznania smakowe.

Zott MONTE Crunchy –  połączenie mleka, czekolady i orzechów laskowych teraz z dodatkiem chrupiących płatków.

Zott Monte Cookies –   maślane ciasteczka w mlecznym kremie Monte. Mmm…pyszności!

Część rozdałam już znajomym i teraz czekam na ich opinie.

6 komentarzy:

  1. Są pyszne 😋 mojemu synowi bardzo smakują.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmmmm najlepszy jak dla mnie jest smak Monte Chocko Flakes

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam okazję testować Monte z dodatkami dzięki platformie TRND. Wyników i rozpoczęcia tej kampanii nie mogły się doczekać szczególnie dzieciaki w mojej rodzinie – choć nie ukrywam, że ja również. Gdy tylko przyszłą wiadomość potwierdzająca udział w tej kampanii wspólnie z dziećmi wybraliśmy się na zakupy. Miały wielką frajdę z wybierania smaków i wkładania ich do koszyka. Nie ukrywam, że smak tradycyjnego Monte był nam już wcześniej dobrze znany gdyż często gościł w naszym domu. Monte z dodatkami próbowaliśmy i testowaliśmy po raz pierwszy. Wachlarz dodatków jest tak szeroki, że każdy znajdzie dla siebie coś smacznego. Jako, że bardzo lubię kawę najbardziej posmakował mi Monte Cappucino Balls. Dzieciakom wszystkie smaki w czekoladzie, a mężowi Monte Cherry. Pewnie niektórzy powiedzą, że to niezdrowe, słodkie itp. Wiadomo, że nie jadamy ich kilka razy dziennie ale szczerze myślę, że kubeczek dwa razy w tygodniu lub nawet raz dziennie nikomu nie zaszkodzi. Monte z dodatkami jest idealne jako przekąska, drugie śniadanie czy podwieczorek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Deser mleczny Monte z dodatkami to doskonała przekąska zarówno w domu, w pracy jak i w szkole. Jest idealnym źródłem energii zarówno dla dzieci jak i dorosłych. Deserki Monte z dodatkami są godne polecenia ze względu na jakość oraz dobrą cenę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Deserki Monte z dodatkami są bardzo smaczne i pożywne. Zaspokoją podniebienie zarówno małych jak i dużych. Różnorodność dodatków sprawi, że każdy znajdzie coś dla siebie. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo smaczny deserek moja rodzinka oszalała na jego punkcie żałujemy, że tak szybko się kończą. ma tyle dodatków, że każdy łasuch znajdzie coś dla siebie. może nie jest to produkt 0 kalorii, ale warto skosztować dla przyjemności
    #momentzmonte

    OdpowiedzUsuń