niedziela, 13 marca 2016

Witamy w projekcie Head&Shoulders

W ciągu ośmiu tygodni wspólnie z 2 500 Ambasadorek i Ambasadorów Everydayme wypróbujemy szampon Head & Shoulders Menthol. W trakcie projektu będziemy mogli również przeprowadzić test na obecność łupieżu i tak jak 3,9 mln Polaków* przekonać się o skuteczności Head & Shoulders. Naszymi doświadczeniami podzielimy się z przyjaciółmi, znajomymi i rodziną, a zebrane opinie na temat szamponu Head & Shoulders trafi ą do osób odpowiedzialnych za markę. Wierzymy, że udział w projekcie będzie dla Ciebie inspirującą przygodą i co najważniejsze – świetną zabawą!
Mój zestaw startowy:
Do własnego użytku...
• 1 szampon przeciwłupieżowy Head & Shoulders Menthol (250 ml)
• 1 zestaw testowy
 • Przewodnik projektu
• Książeczka „Badanie opinii” do wypełnienia
Do przekazania…
 • 19 zestawów testowych Head & Shoulders (1 szampon przeciwłupieżowy Head & Shoulders Sport Fresh 10 ml, 2 paski testowe, kupon uprawniający do zakupu szamponu przeciwłupieżowego Head & Shoulders z 20% zniżką).
• 30 saszetek szamponu przeciwłupieżowego Head & Shoulders Menthol 10ml


5 komentarzy:

  1. Szampon Head&Shoulders eliminuje łupież oraz zapobiega swędzeniu głowy. Jest niezawodny i skuteczny. Nie uczula i nie podrażnia. Ma przyjemny zapach, który długo utrzymuje się na włosach. Zapewnia długotrwałe uczucie świeżości. Szampon się dobrze pieni. Włosy są puszyste i łatwo się rozczesują. Jest wydajny. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, ja również dzięki portalowi Everydayme mam okazję testować szampon Head & Shoulders i muszę powiedzieć że jestem póki co bardzo zadowolona, ilość łupieżu zdecydowanie się zmniejszyła, a moje włosy po umyciu są miękkie i długo świeże. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super - GRATULUJĘ uczestnictwa w projekcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie spodziewałam się, że szampon Head & Shoulders tak pozytywnie mnie zaskoczy. Już tyle szamponów zostało wypróbowanych, że straciłam nadzieję. Po umyciu głowy rzeczywiście zmniejszyła się ilość łupieżu, a włosy stały się miękkie i puszyste:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ten szampon w tej wersji. najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń