poniedziałek, 28 stycznia 2019

Projekt Always Sensitive - testowanie

Hej,
dość długo tutaj nie zaglądałam, ale niestety nałożyło się na to kilka spraw osobistych.
Na szczęście niedawno wzięłam udział w zgłoszeniu na stronie everydayme.pl do projektu Always Sensitive.
Udało się! Zostałam jedna z ambasadorek.
W piątek (25.01.2019) dostałam swoją paczkę.  A w niej próbki z podpaskami Always, którymi mogę obdarować aż 20 koleżanek!!
Próbki już prawie rozdane.
Zapraszam Was na stronę everydayme.pl może i Wam uda się dostać do projektu.


#ambasador
#podpaski
#alwayssensitive



2 komentarze:


  1. Witam, ja również z Grono Ambasadorów rozpoczęłam swoją przygodę z podpaskami Always sensitive . Po użyciu podpasek muszę powiedzieć że jestem bardzo zadowolona. Podpaski są bardzo cienkie i dyskretne. Powłoczka jest delikatna, miękka, nie podrażnia mojej skóry, co często ma miejsce podczas używania innych podpasek. Podpaska jest bardzo chłonna. Podczas testów podpaska nie przeciekła nawet przy bardzo obfitej miesiączce. Szczerze polecam. #alwayssensitive

    OdpowiedzUsuń