wtorek, 24 marca 2015

Cześć!
Ja wiem, że ostatnio obiecywałam, że będę pisać ale brakuje mi czasu. Mam wyrzuty sumienia bo chciałabym aby na blogu były umieszczane regularnie wpisy. Coś tam dostałam przez te kilka dni, ale to nie jest jakiś super efekt.
Od jutra zaczynam pracę. Trochę się stresuję, ale myślę że dam radę.
A i jeszcze jedna sprawa. Bardzo, ale to bardzo jest mi miło dostawać mejle od osób, którym podoba się mój blog!! Dziękuję serdecznie za wasze odwiedziny. 

Od jednej z gmin:
* 2 mapy turystyczne
* 2 informatory
* pocztówka

Od Urzędu Miasta:
* pocztówka
* długopis
* linijka z planem lekcji

Od Gminy Skarżysko Kościelne:
* 3 pocztówki

Od jeszcze jednej gminy:
* płyta dvd z dożynkami z 2013 roku
* długopis
*płyta z atrakcjami turystycznymi
* mapa





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz