czwartek, 19 marca 2015

Zmiany :)

Witajcie!
Przez ostatnie dwa dni nieco zaniedbałam blog ale to tylko i wyłącznie ze względu na to, że musiałam załatwić sprawy związane z moją nową pracą!! Bardzo się ciesze ponieważ przez ostatnie miesiące pozostawałam tylko i wyłącznie zarejestrowana w Urzędzie Pracy. Na nich nie ma co liczyć bo pracy ani stażu raczej nie załatwią. Tak jest przynajmniej w moim przypadku, ponieważ byłam zarejestrowana (włącznie z tym) trzy razy i za każdym razem to ja znalazłam sobie pracę albo staż. 
Przesyłek też nie miałam za wiele ale od dziś zamierzam to nadrobić i pisać, pisać, pisać!!

Jedna z firm z Brzezin:
* torba na zakupy
* kupon rabatowy na zakupy w Aparcie
* kalendarz stojący
* ulotki
* linijka

Od jednego z powiatów:
* 2 długopisy
* odblask


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz